Pagina's

donderdag 1 april 2010

Dwytter donderdag!

Hoi allemaal!

Het is weer donderdag, en dat betekent je restjes opmaken! Ik heb al heeeel erg lang dit leuke papier in mijn la liggen. Ik heb het ooit gekocht omdat ik van plan was een scrap boekje te gaan maken over onze hond en haar nestje met 5 puppys. Maar ja, dat nestje is al twee jaar geleden en ik geloof niet dat het er nog van gaat komen. Dus ik heb dit leuke papier maar eens gepakt en heb op internet gezocht naar een hondje dat gemaakt is met punches. Van het hondje dat ik gemaakt heb vind je de beschrijving hier.

De sketch is deze week gemaakt door Alice, ik hoop dat jullie allemaal weer mee doen, en bezoek vooral het dwytterblog even om te kijken wat de rest van team gemaakt heeft!

Dit is de sketch:



En dit mijn kaart:



Nog een close-up van het hondje:



Groetjes en een fijne dag!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en die hond ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hondje, Erna. Erg leuke kaart.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How exciting to see that someone so far away is punching one of my animals!

    You card looks great. Thank you for linking back to my post.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem erg leuk Erna! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!