Pagina's

woensdag 28 april 2010

Een stamping 411 kaartje...

Ik heb een kaartje voor de sketch van Stamping 411 kunnen maken van deze week.
Heb gekozen voor lekkere vrolijke kleurtjes, past wel bij het weer van vandaag dacht ik :-))

De sketch:



En mijn kaart:



Er zit geen tekst op, dat betekent dat ik hem voor allerlei onderwerpen nog kan gebruiken. Dit paars (rich razzleberry) en roze (melon mambo) zijn huidige In Color kleuren die in de komende catalogus als standaard kleuren ingevoerd worden.

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Oh this is stunning Erna! I love the rich and vibrant colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje geeft me het laatste zetje om de in colors te pakken de volgende keer, Erna.
    Ik heb deze kleuren ook laatst besteld maar moet bekennen dat ik er nog niet zo veel mee heb gedaan. Hij is erg mooi.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o wauw!
    heel mooi gemaakt!
    mooie kleuren combi!
    leuk!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!