Pagina's

zondag 25 april 2010

Eindelijk weer een kaartje...

Ben de hele week zowat druk geweest met leren..... dus ik bedacht dat ik nu maar weer eens een kaartje moest maken. Ik heb de sketch van het Stampin Royalty blog gebruikt. De achtergrondkaart is gestempeld met de Bella Toile achtergrond stempel. Het bloemetje op de Top Note komt van de set Echoes of Kindness en de tekst komt van een Nederlandse Teksten sheet, waarvan ik het merk kwijt ben. Ik heb de sheet onlangs gekocht op de Art Specially beurs in Zeist.

De sketch:



Mijn kaart:



Groetjes en een fijne zondag! Ik ga nu van het lekkere weer genieten!!

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Erna! Ff een teken van leven maar vidn hem heel mooi,goed gelukt en mooie kleuren!Lieve groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card - love the background and colors! Thanks for playing with us at Stampin' Royalty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty! I love the flowers! Thanks for playing along with us at Stampin' Royalty!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute card! Thanks so much for playing with us this week at Stampin' Royalty. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!