Pagina's

maandag 31 mei 2010

Condoleance kaartje

We hadden een condoleance kaartje nodig...vond het toch ook wel "leuk" (weet ff geen ander goed woord) om die zelf te maken. De vrouw die overleden is heeft tijdens haar ziekte ook een zelfgemaakt kaartje gehad en speciaal haar man laten bellen dat ze de kaart zo mooi vonden! Dat vond ik wel een compliment!!
Dus vandaar deze kaart ook zelf gemaakt. De foto is helaas niet superscherp geworden... maar ja, het is toch wel te zien hoe 'ie geworden is.



groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Erna, hij is prachtig! Al is dat wel een beetje raar om van een condoleancekaart te zeggen. Ik hou sowieso niet van die 'gekochte' condoleancekaarten. Een eigen gemaakte heeft net even iets extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooi, stijlvol kaartje geworden!
    groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm mooi en ben het helemaal met Caro eens: een eigengemaakte condoleancekaart heeft toch wat meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!