Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Dwytter skecht #033

Deze week staat de eerste sketch van Christa Halbesma op het blog, een leuke sketch!!
Ik had pas deze ochtend tijd om een kaartje te maken dus dat heb ik zonet gedaan. Op één of andere manier "moet" ik toch altijd weer ergens een stukkie lint of een strik op mijn kaarten maken, zonder lint vind ik de kaart vaak gewoon niet "af". Nou ja, ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Fijne dag vandaag!

De sketch:



Mijn kaart:



Het stukje cardstock aan de linkerkant is een gedeelte van een uitgestanste Top Note!

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk geworden, Erna!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh, deze is mooi, prachtig papier zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer SUPER Erna!! Gaaf papier!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!