Pagina's

dinsdag 25 mei 2010

Ja weer een C&T kaartje!

Hoi allemaal,

zoals sommigen van jullie al weten ben ik begonnen met een studie. En dat houdt in dat ik niet meer zo heel veel kan freubelen als ik deed (en eigenlijk zou willen :-)) maar goed, ik probeer wel tijd te maken voor mijn hobby! Vandaar dat ik ook eigenlijk "te laat" was met mijn kaartje voor Cards & Things van deze week. Maar ik heb hem vanmiddag af kunnen maken en wil hem graag aan jullie laten zien.

De sketch van deze week:



En mijn kaart (ik heb hem gedraaid...)



Doen jullie ook weer mee?

Groetjes,


1 opmerking:

  1. Leuke kaart, geeft weer een ander beeld dat je de sketch hebt gedraaid!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!