Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Trouwkaartje

Ik had een trouwkaartje nodig, voor de dochter van een vriendin die gaat trouwen volgende week. Nu heb ik een hele tijd geleden al eens een hele gave trouwkaart gezien (0p het blog van Lynn Pratt) die ik ooit nog eens na wilde maken. Dus dit was de goede gelegenheid daarvoor.

Je kunt het bericht (inclusief template!) HIER vinden

Dit is mijn kaartje geworden:



De foto is helaas niet helemaal scherp geworden, maar de kaart zit al in de envelop :-)) dus jullie zullen het hiermee moeten doen.

Groetjes,


1 opmerking:

  1. Oh, wauw, die is gaaf! Wat een leuk idee, ga zo die template even halen, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!