Pagina's

dinsdag 8 juni 2010

Cards & Things challenge.

Halloooo allemaal,

Allereerst bedankt voor alle reacties (op mijn blog en prive) op mijn doosje met kaartjes van gisteren! Het waren er heel veel!! Leuk om te lezen hoor en het zorgt ook altijd weer voor inspiratie om door te gaan. De color challenge van deze week op het blog van Cards & Things lijkt wel een beetje op de kleuren van gisteren, met het verschil dat hierbij chocolate chip zit ipv perfect plum.
Deze kleuren combi is ook erg leuk, dus ik daag jullie uit om mee te doen!

De uitdaging is:



(mmmm, chocolate chip is dus bruin he! ik weet niet waarom deze afbeelding het blauw/grijs maakt! evenals pale plum, dat is heel zacht paars/lila, maar hier lijkt het ook wel blauw)

en mijn kaart:



Hier zijn de kleuren gelukkig wel goed te zien. Een nieuwe stempel gebruikt van het setje "Flower Fancy" dat ik met 20% korting gekocht heb vorige maand.

Groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!