Pagina's

maandag 7 juni 2010

Doosje met kaartjes

Hoi allemaal,

Vorige week ben ik begonnen aan een doosje met 4"x4" kaartjes, en vanochtend heb ik eindelijk
het deksel afgemaakt dus kan ik mijn projectje nu laten zien. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik heb wel wat cardstock verprutst voordat ik eindelijk de maat van het dekseltje doorhad, daarom duurde het waarschijnlijk zo lang voor ik klaar was :-)).

Ik zal hier nog even de maten van het doosje vermelden, dan hoeven jullie niet zoveel cardstock te verprutsen als ik LOL. Doosje: cardstock van 6,5" x 6,5" rillen op 1" vanaf de kant.
Deksel: cardstock van 6 3/8" x 6 3/8" rillen op 7/8" vanaf de kant. Wil je ook een randje er aan ponsen dan moet je dat doen vóór je het dekseltje vastplakt!















Groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Wow Erna, wat een mooie kaartjes weer!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cards and box. Love them! Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden hele mooie kleuren ook wel een hoop werk maar dan heb je ook iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw erna dit is gewoon geweldig mooi!
    gr. hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je hier een hoop werk aan gehad! Maar je hebt dan ook wel eer van je wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erna,
    Ik had het je al per mail gezegd, maar dit zijn echt geweldige kaartjes, en dat doosje, helemaal super!
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan Erna! Ontzettend mooie kleuren en hele leuke ontwerpen vd kaartjes! Het was het wachten waard!
    Lieve groetjes,Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!