Pagina's

woensdag 16 juni 2010

Weer een Stamping 411 kaartje

Ben weer eens gaan zitten voor de sketch van Stamping 411, daar heb ik al een paar weken niet meer aan meegedaan... Ik had nog een mannenkaartje nodig en vind dat deze daar wel voor geschikt is. Het idee van de bloem heb ik hier vandaan. Ik gebruikte alleen de 1/2" circle en de small oval punch.

I've made this card for Stamping 411, the flower tutorial can be find here. It's an awesome idea!
I used the 1/2" circle punch and the small oval punch to create a smaller flower. The sentiment is Dutch and means: Congratulations!

De sketch:



En mijn kaart:



Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Thank you so much for sharing the link to the flower tutorial, they're AWESOME!! Love the texture & colors here too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeel gaaf issie weer Erna!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is fabulous!!! Don't be surprised if I case this one. It's a great idea! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love how intricate the flower is!!! Gorgeous colors too!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!