Pagina's

dinsdag 20 juli 2010

Cards & Things challenge nr. 41

Deze week een kleurenuitdaging bij Cards & Things! En wat voor één!! De kleuren waar ik zelf heel erg weg van ben, en gelukkig ook nog scrappapier van heb ('always, van SU'). Dus ik was helemaal happy met het maken van dit kaartje :-)) Ga nog even langs op het blog, daar staan nog meer leuke kaarten!!

De uitdaging:



En mijn kaartje:



De bloem heb ik gemaakt door in verschillende kleuren te ponsen en één daarvan te stempelen met witte craft inkt. De blaadjes zijn ook gestempeld, evenals de tekst.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Oooh, Erna this is so very sweet!! Love the layers in the flower! It's been fun doing the challenges with you this month, Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!