Pagina's

dinsdag 13 juli 2010

Cards & Things....

Ook in de zomervakantie blijven de leuke uitdagingen van Cards & Things komen, dus jullie hoeven je niet te vervelen :-))
Deze week weer een sketch, hij lijkt qua sketch wel wat op die van vorige week, maar mijn kaartje is toch weer heel anders geworden.
Doen jullie ook mee?? Ga nog even kijken op het blog naar de kaarten van de andere teamleden!!

De sketch:



Mijn kaart:



Ik heb deze kaart gemaakt toen Ellen bij mij was en we samen aan het freubelen waren. Ellen heeft deze randpons van Martha Stewart en die mocht ik even lenen. Hij is wel erg leuk he! De overige materialen zijn, hoe kan het haast anders, van Stampin Up.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Very sweet, it's been a joy to play along with you girls this month!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!