Pagina's

donderdag 29 juli 2010

dwytterdag

Vandaag weer een nieuwe sketch voor je op het dwytterblog! Zodra ik deze sketch zag wist ik dat ik het doosje wilde maken dat ik bij Patty Bennett gezien heb. Zij heeft het gemaakt van DSP papier, maar ik heb mijn eigen papier gemaakt mbv het stempelsetje "Circle Circus". Ik heb het doosje ook ietsje groter gemaakt, nl. 4" x 8" omdat ik denk dat er dan ietsje meer in kan als ik het weg wil geven. De werkwijze is verder precies hetzelfde, behalve dat je de maten dus aan moet passen. De werkbeschrijving kun je hier vinden.

Ik hoop dat jullie ook iets leuks maken met deze sketch! Ga nog even kijken op het dwytter blog, om te zien wat de rest gemaakt heeft!

De sketch:



Mijn bijdrage:



Groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!