Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010

2 challenges!

Gisteren vond ik het challengeblog Clean&Simple, (met dank aan Krista :-)) en daar vond ik deze eenvoudige maar leuke sketch! Vandaag is er een nieuwe uitdaging op het blog van Just Add Ink, en ik heb deze twee uitdagingen gecombineerd. De kleurenuitdaging vind ik echt heel mooi, mijn kaartje is misschien niet simpel genoeg, maar ik vind hem toch wel goed gelukt :-))

De sketch:



De kleurenuitdaging:



En mijn kaartje:



Stamps: Elements of Style, Sincere Salutations
Ink: chocolate chip, real red, crumb cake
Paper: chocolate chip, real red, crumb cake (=kraft), whisper white
Acc: ribbon, corduroy button

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. In mijn ogen is ie clean & simple hoor! Rood en bruin blijft heel mooi te combineren.
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A simply beautiful card, thanks for playing at JAI.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful and elegant. Thanks for playing at Just Add Ink!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Erna,
    very beautiful card! Love the flower background and your striking red bird :)

    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That's beautiful and so so elegant Erna. I just love it.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!