Pagina's

vrijdag 27 augustus 2010

clean & simple EN ColourQ

Ik vond het vorige week wel erg leuk om mee te doen met de Colour Q Challenge, het is een echte uitdaging om iets te maken met deze kleuren... De uitdaging lag dan ook al een paar dagen op m'n bureau.... tot ik de sketch van Clean & Simple zag. Ik heb ze gecombineerd en daar is dit kaartje uitgekomen. Best wel apart, maar toch niet lelijk, al zeg ik het zelf, haha.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden....

De kleuren....



De sketch:



En mijn kaartje:



Het more mustard papier is uit de dsp regals serie, een nieuw item van SU.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Knap hoor ! LOL... Ik wist echt niet wat te doen met deze kleuren... Misschien denk ik te moeilijk ;-0 Gaaf kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice! Mooie kaart, hoor.
    Ik ga binnenkort ook eens proberen om een kaart te maken aan de hand van een sketch. Nog nooit gedaan, ik verzin namelijk elke keer zelf wat. Maar voor de variatie wel leuk om te doen, lijkt me.
    Je maakt mooie kaarten, vind ik. Mooi door de eenvoud!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely card Erna! thanks for playing the CQC!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!