Pagina's

maandag 23 augustus 2010

Sweet Sunday Sketch Challenge!

Voor het eerst meegedaan aan dit challenge blog, vond het een leuke sketch!
Heb mijn nieuwe dsp papier er maar bijgepakt. Ik heb niet de bijpassende stempel dus ik heb iets anders verzonnen. Maar zo kan het ook vind ik.

The first time I played with the sweet sunday sketch challenge! I like the sketch! Used my new dsp paper, I don't have the stampset "friends never fade" so I took another stampset.

De sketch:



En mijn kaartje:



Stamps: On your birthday
Paper: Daffodil Delight, Pear Pizzazz, Pumpkin Pie, Whisper White, Greenhouse Gala DSP
Ink: Daffodil Delight, Pear Pizzazz, Pumpkin Pie
Accesoires: ribbon, 2 3/8" scallop circle punch, circle punches

Groetjes,

1 opmerking:

  1. Deze is ook mooi ! Ik heb dat papier al weeeeken liggen, maar weet niet zo goed wat ermee te doen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!