Pagina's

zaterdag 21 augustus 2010

watercolor trio

Afgelopen week zag ik een kaart met een zon er op, en gisteravond ben ik ook begonnen aan een dergelijke kaart. Vanochtend ben ik met Ellen naar de knotsgekke kaartendagen in Zwolle geweest, was leuk. Sharon was ook mee een heeft ook een aantal dingen gemaakt. Toen wij weggingen kwamen we Christa en Timber nog tegen!
Vanmiddag heb ik dus mijn kaartje afgemaakt, ik heb op de beurs een rol jute touw gekocht, dat heb ik gelijk maar eens gebruikt!
Het is weer een heel ander soort kaartje geworden dan ik meestal maak, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!



Stamps: Watercolor Trio (SU)
Ink: so saffron, more mustard, cajun craze, early esspresso
Paper: more mustard, cajun craze, early espresso
Other: punches, brads, embossing folder

groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Wow Erna, ik vind hem hartstikke mooi! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe je die gemaakt hebt!
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your cards are always really nice, but this is exceptional! Gorgeous card!!! I love the pretty scene and the colors are perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Wat een toeval, ik heb gistermiddag ook zoiets gemaakt, maar moet hem nog op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think you caught her "Zindorph-style"! I've been thinking about trying it out too! Great card! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!