Pagina's

maandag 13 september 2010

1e kerstkaart?

Voor mijn gevoel heb ik mijn eerste kerstkaart van dit jaar gemaakt, maar toen ik hem opgeslagen had zag ik dat ik er in januari al één gemaakt had.... maar toch voelt het wel als de 1e....
Ik heb de sketch van Sweet Sunday Sketch Challenge gebruikt. Nieuw papier, nieuwe stempelset...
Ben zelf wel tevreden :-))

De sketch:



Mijn kaartje:



Stamps: Contempo Christmas
Ink: Old Olive, Cherry Cobbler
Paper: Old Olive, Very Vanilla, Cherry Cobbler, Jolly Holiday DSP
Acc: Pearls, Borderpunch, Ornament Punch

groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Jee, je eerste kerstkaart en dan meteen zo'n gave! Super!
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker traditioneel in rood en groen, echt een kerstkaart en heel mooi! Mooie sketch, ik heb hem ook opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Erna !! Leuk gedaan met de ballen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gebeurd mij ook wel eens. Dat heb je als je zoveel kaartjes maakt. LOL! Erg mooie kaart, Erna! Heel leuk gedaan met de kerstornaments!
    gr
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love the card. Those ornaments are so neat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the 3D effect! We're looking for papercrafters to join us by entering exciting challenges at Papercraft Star. All the challenges are posted way in advance to give everyone a chance to get their project ready. The public and participants can vote for their favorite projects (that win People's Choice Awards) and we also feature fantastic give-aways from our sponsors. We hope you'll come over and join us today at http://www.papercraftstar.blogspot.com We're right in the middle of a $25.00 gift certificate give away just for becoming a follower!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!