Pagina's

dinsdag 21 september 2010

Mojo Monday sketch

Vanmiddag heb ik weer een kaartje gemaakt, ik heb hiervoor de sketch van Mojo Monday gebruikt. Ik heb de achtergrondstempel "Bella Toile" gestempeld met zwarte pigment inkt en vervolgens geëmbost met zwarte embossingpoeder. Zo heb ik dezelfde stempel op een zwart stukje cardstock gestempeld met witte pigment inkt en geëmbost met witte embossingpoeder.
Als achtergrond heb ik designer papier gebruikt dat vorig jaar in de catalogus van SU stond.
Hoop dat jullie hem leuk vinden...

De sketch:



En mijn kaartje:



Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Je kaart is niet leuk... hij is MOOI!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card! I just love that stamp! Great job! tfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like the way you used the punch on the side of the card....very good idea! Thanks for sharing.
    Nancy Hill

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!