Pagina's

dinsdag 28 september 2010

Mojo Monday

Deze week is er weer een sketch bij Mojo waarbij je kunt kiezen uit een ronde of vierkante kaart. Alsof dat nog niet genoeg is heb ik er een rechthoekige kaart van gemaakt, haha!
(eigenlijk meer per ongeluk maar ja).
Ik heb maar weer eens een uiltje gemaakt, ze blijven zoooo leuk die uiltjes!!

De sketch:



En mijn kaart:



Een tijdje terug heb ik een bakje vol met "oogjes" gemaakt, dus die heb ik al kant en klaar liggen. Heel makkelijk! Vooral met die piepkleine rondjes....

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, wel gewaagd in oranje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om een bak vol oogjes te maken! Dat aap ik van je na! Thanks! Gaaf kaartje weer Erna!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is sooooo cute!! I love the paper and the cute little owl!! Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!