Pagina's

donderdag 2 september 2010

Stampin' Royalty Guest Designer!

Goedemorgen!

Een hele tijd geleden al, werd ik gevraagd of ik Guest Designer wilde zijn voor het Stampin' Royalty Blog. Ik moest dan een kaartje maken met Rhinestones en/of Pearls. Nou gebruik ik die zelf niet zo heel erg veel, maar ik vond het wel een hele eer dat ik gevraagd werd!!
Dus daarom heb ik het volgende kaartje gemaakt. En dat staat sinds gisteren op het blog van Stampin' Royalty! Leuk he!! Dus ik zou zeggen, ga even kijken daar, want er staan nog meer prachtige kaartjes op!!

Dit is mijn kaartje:



En op deze foto kun je iets beter de rhinestones zien:



Stamps: Medallion, Short Sweet
Paper: Whisper White, Rich Razzleberry, Blushing Bride, Sahara Sand
Ink: Blushing Bride, Rich Razzleberry
Acc: Rhinestones, Brad, Nestabillities Labels One

Groetjes,

3 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!