Pagina's

maandag 13 september 2010

Stamping 411 kaartje

Vorige week was ik te laat met het plaatsen op het Stamping 411 blog, dus ik heb gisteren ook maar gelijk de kaart voor deze week gemaakt. Leuke sketch! Ik heb pas een nieuwe embossingmal en die is echt GAAF! (Ik heb hem ook gebruikt bij het kaartje voor de sketch van Mojo Monday!) De kleurencombi heb ik uit mijn Color Coach gehaald, een superhandig ding!

De sketch:



En mijn kaartje:



Stamps: Punched Posies, Short & Sweet
Paper: Marina Mist, Crumb Cake, Cajun Craze DSP
Ink: Marina Mist, Cajun Craze
Acc: Brad, Punches, Embossingfolder

groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Oh deze is leuk zeg!Verrassend dat lichtblauw met oranjebruin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the colors and texture of this card, great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty love the colors together. Thanks for playing along!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a gorgeous card! I love the cajun craze with the marina mist. Thanks for playing along with the Stamping 411.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card. Love the flower and all the details!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, this is so beautiful! great detail, wonderful colors!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty!!! Love the colors and that texture is awesome!! Thanks for playing along with us this week over at the Stamping 411 Blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor, ik ben blij dat ik dat stempelsetje ook heb weten te bemachtigen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!