Pagina's

vrijdag 10 september 2010

Twee challenges!

Tussen alle bedrijven door vanochtend een gaatje gevonden om nog een kaartje te maken. Ik vind de kleurenuitdaging van Color Q echt heel gaaf deze week!! En hoewel ik al te laat ben voor Stamping 411 heb ik toch die sketch gebruikt, want die vond ik ook zo leuk.
De combinatie van deze twee challenges is in mijn kaartje te zien.

De kleurenuitdaging:



De sketch:



En mijn kaartje:



De stempels die ik gebruikt heb zijn: Flower Fancy en Happy Moments. Het soft suede achtergrondje heb ik geƫmbost, dat is helaas wat moeilijk te zien.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Lovely card, Erna! Thanks for playing the CQC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow he, das wel een hele mooie kaart.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!