Pagina's

maandag 18 oktober 2010

Beetje stil hier....

Hoi allemaal,

De afgelopen tijd is het wat stil geweest aan deze kant.... Dat komt omdat ik andere dingen aan mijn hoofd had. Ik heb nl. een nieuwe baan!!
Per 1 december begin ik als doktersassistent in het ziekenhuis van Ede, op het laboratorium en bloedafname. Ik heb er heel veel zin in!



Maar voor de inwerkperiode betekent dat wel het één en ander voor ons gezin en daarom was ik druk met zoeken en regelen en stond mijn hoofd even niet naar kaartjes maken.
Op dit moment is er al veel geregeld en wordt het weer wat rustiger aan het front. :-))
Daarnaast heb ik ook in november de volgende 4 examens voor mijn opleiding, dus daar moet voor gestudeerd worden want ik wil dat wel in één keer halen natuurlijk.

Maar ik ga ook zeker weer proberen wat meer freubeltijd te vinden. Zo, nu zijn jullie op de hoogte waarom het hier even wat stiller was dan gewoonlijk.

Fijne herfstvakantie voor iedereen die dat ook heeft en lieve groetjes van

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nieuwe job! Leuk, zeg!
    Ga je ook bloed prikken?
    Is namelijk een onderdeel van mijn werk, ik werk nl. op het lab in Zutphen...
    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELI met je nieuwe baan!! Veel succes.
    En jij ook fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel succes met je nieuwe baan
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gefeliciteerd! Wat spannend allemaal he!Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!