Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

Cards & Things challenge nr. 52

Deze week een kleurenuitdaging voor jullie op het Cards & Things blog.
Hoewel ik grijs niet altijd makkelijk vind is het me toch gelukt een kaartje te maken met deze kleuren. En ik ben nog tevreden ook :-))

De uitdaging:



En mijn kaartje:



De stempel van de bloem heb ik pas binnen gekregen en ik vind hem erg leuk!!
De blaadjes en het vogeltje zijn van een ander setje, "heartfelt thanks". De lettertjes op de achtergrond zijn van de stempel "a to z". Deze stond in een mini catalogus eerder dit jaar.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. i love this card erna such pretty colours too!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kleuren zijn zeker een uitdaging, maar je hebt er weer iets moois mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!