Pagina's

dinsdag 19 oktober 2010

Cards & Things challenge

Vandaag is het weer dinsdag en heb ik ook weer tijd gevonden om mijn kaartje op tijd te maken. Vorige week was ik er niet aan toegekomen, maar voor deze week wilde ik het gewoon weer oppakken. Een hele leuke sketch deze week en ik heb hem in "ton-sur-ton" stijl gehouden zoals dat met een sjiek woord heet, :-)))

Ik hoop dat jullie ook weer mee doen, je kunt hier kijken naar de rest van de voorbeeldkaarten!

Dit is de sketch:



En dit is mijn kaartje:



Fijne dag!! Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, Erna!
    Welke kleuren heb je gebruikt?

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk geworden. Leuk ook om steeds bij 'collega' crea-bea's mee te kijken. Je doet nog eens ideetjes op. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!