Pagina's

maandag 25 oktober 2010

Hé hé...

Sjonge, had ik beloofd om weer wat aktiever te worden op mijn blog, komt er nog niks van...
Afgelopen week was het hier herfstvakantie en we hebben allemaal leuke dingen gedaan. Dus kwam er van freubelen weer weinig terecht. Maar nu is de school weer begonnen en had ik weer een ochtend voor mezelf, dus heb ik gelijk de sketch van Stamping 411 gebruikt om een kaartje te maken. Ik heb de kaart een kwartslag gedraaid, dat vond ik bij mijn kaart mooier uit komen.

Dit is de sketch:



En dit is mijn kaartje geworden:



Stamp: Afterthoughts, Music notes wheel, Elements of style
Paper: Very Vanilla, Riding Hood Red, Basic Black, Love Letter DSP
Ink: Basic Black
Acc: Scallop punch, Circle punches, basic jumbo grommet, victoria 5/8"ribbon

Fijne dag allemaal!!
Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. wauw dat is een stijlvolle en mooie kaart.
    Liefs Chantal

    ps : ben volger geworden, kom je bij mij ook eens op bezoek?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is very pretty, I love the lace with the big buttons for an extra special touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is very striking ... elegant, classy! Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the combination of papers and lace....wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk, vooral dat lint vind ik steeds leuker worden!
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!