Pagina's

maandag 1 november 2010

Sweet Sunday Sketch Challenge!

Gisteren heb ik nog meer kaartjes gemaakt, waaronder ook deze met de sketch van Sweet Sunday Sketch Challenge. En met de kleuren van de Curtain Call Color Challenge.
Ik heb er zelf nog een kleurtje aan toegevoegd, Sahara Sand..... omdat ik toch iets miste in mijn
kaartje. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

De sketch:



De kleurenuitdaging:



Mijn kaartje:



De stempelset die ik gebruikt heb is "French Foliage".

Groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Wat moet je hier nou van zeggen behalve: PRACHTIG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. this is gorgeous, great job with this weeks colors!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, I really love this! You used the colors perfectly with those gorgeous leaf stamps, and the twine tied buttons are adorable. Thanks for joining us at the Curtain Call!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is beautiful, Erna! thanks for playing the Curtain Call!

    please include a link back to the challenge in your posting:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt super mooi! En zeker in het "echie".....Nogmaals bedankt Erna!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!