Pagina's

donderdag 18 november 2010

uilenkaartje

Vorige week was het zoontje van een vriendin jarig en heb ik dit kaartje gemaakt. Het is niet mijn eigen idee, ik heb het van internet geplukt. Maar..... ik kan nu nergens meer de link vinden!!! Mocht je weten waar dit kaartje vandaan komt mail me dan even, dan kan ik de maakster vermelden! Ik heb gehoord dat het kaartje in de smaak viel :-)

Met dank aan Chantal!! Hier is de link waar ik het voorbeeldje vandaan had.

Dit is de voorkant:



En dit de binnenkant:



Het was erg leuk om te maken! Als je de kaart opendoet staan de uiltjes wat naar voren, een soort "pop-up" kaartje dus.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Wauw! Mooie kaart, Erna! In het echt issie mooier! ;-)

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leuke kaart. Ik heb deze ook gemaakt en staat al een tijdje op mijn blog. Het filmpje van de kaart kan je bij Darlene zien. Hier de link http://darlenedesign.com/wordpress/?tag=owl-punch
    Hopelijk kan je het vinden?
    Bij Dawn haar site maakt ze er spoken mee. Ook knap
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!