Pagina's

zondag 19 december 2010

Pas gemaakt

Een paar weken (of maanden?) geleden heb ik een nieuw stempelmaatje ontmoet, die ook nog bij mij in de plaats woont. Ongeveer twee weken geleden hebben we een freubelavondje gehad en we hebben allebei een kaartje gemaakt n.a.v. een workshop van Dawn.
Dit is mijn kaartje geworden. Het kaartje dat aan de binnenkant zit, zit met een perforatie randje vast, en kun je afscheuren. Daarna kun je het als boekenlegger gebruiken.

Dit is de voorkant:



En dit de binnenkant:



Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Oh, wat een originele kaart, ik houd wel van zulke 'verrassingen' in een kaart zoals jouw boekenlegger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Erna! ;-)
    De mijne zal ik binnenkort gaan posten.

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuk idee Erna!! Ziet er toppie uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Erna, ik zie heel graag kaarten met vlinders.
    Ik zou ze zelf ook graag maken.
    Mag ik weten of je de vlinders zelf hebt geknipt of hebt gestanst met een mal?
    Aida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi
    Beautiful card!I wonder where did you get your beautiful wings embosslit?

    Aida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Aida, de vlinder is een embosslit van Stampin Up. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Erna,
    I treid to order from stampin up in Canada but they said they don't ship here.I wonder if i can order it from you or can you please tell me how did you get your embosslit please? Thank you in advance.


    Aida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Aida, Ik kan je helaas niet helpen aan een bestelling bij SU. Groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!