Pagina's

woensdag 29 december 2010

weer geknutseld...

Hoi hoi allemaal,

Vandaag was ik weer een dagje vrij en ik had me erg voorgenomen om vandaag weer een kaartje te maken. Dat is op de valreep van deze dag nog gelukt, ik heb een kaart gemaakt voor een zoon van een vriendin die binnenkort 12 wordt. (Je kunt je kaart maar op tijd klaar hebben :-))
Ik heb de sketch van Mojo Monday gebruikt, die vond ik erg leuk deze week.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Dit is de sketch, ik heb de vierkante genomen:



En dit is mijn kaart geworden:



Groetjes en ik hoop tot gauw!


3 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi hoor! Echt een jongenskaart met stoere kleuren.
    Gaat goed met je nieuwe werk?

    Alvast een fijne jaarwisseling en nog bedankt voor je mooie kerstkaart! Ow ja, nog van harte met je dochter!!

    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Erna, Natuurlijk meteen even op je blog kijken. Wat een gaaf mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!