Pagina's

woensdag 15 december 2010

zoooo da's een tijd geleden...

Hoi allemaal!!

Een hele tijd geleden alweer, dat ik iets op mijn blog geplaatst heb.
Maar eindelijk heb ik weer eens iets gemaakt. Een zakje bestempeld, kaartjes gemaakt
en in het zakje een mooie kaars met een zakje kerstchocolaatjes. Onze oppassen krijgen allebei zo'n zakje als dank. Omdat ik mede dankzij hen aan mijn nieuwe baan kon beginnen!
En dat vind ik echt geweldig van ze!!

Dit is het zakje:



En dit het kaartje dat er aan hangt:



Fijne dag! Groetjes,

4 opmerkingen:

  1. dat zal zeker succes hebben !!! leuk dat je terug bent !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om weer wat van je te zien, het is ook gelijk weer super wat je laat zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, zeg! Heel crea en meteen een mooie terugkomst.
    Fijn dat je het zo naar het zin hebt op je werk!
    Tzt maar weer eens een freubelavond plannen... ;-)

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!