Pagina's

dinsdag 4 januari 2011

Cards & Things challenge nr. 60

Goedemorgen allemaal,

In december heeft het team van Cards & Things een kleine pauze gehouden, maar in het nieuwe jaar zijn we weer terug met nieuwe challenges!! De eerste uitdaging van dit jaar is een kleurenchallenge. En je weet ondertussen dat je niet exact dezelfde kleuren hoeft te gebruiken, iets wat er op lijkt is ook prima!! Doe vooral mee, dat vinden we erg leuk!! Hier vind je de link naar het blog!

Dit is de uitdaging voor deze week:



En dit is mijn kaartje geworden:



Ik heb de stempelset "Just believe" gebruikt, da's een erg gaaf setje vind ik zelf~!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, Erna. Heel crea! Mooie kleurencombi ook. Lekker vrolijk!

    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!