Pagina's

dinsdag 25 januari 2011

Cards & Things challenge nr. 63

Goedemorgen allemaal,

Mijn inwerkperiode zit er op! Dat betekent dat ik weer wat meer thuis ben en hopelijk kan ik het freubelen weer een beetje oppakken want ik merk dat ik er aardig "uit" begin te raken....
Maar voor vandaag heb ik het volgende kaartje gemaakt, voor de color challenge op Cards & Things! Ik vind het een mooie combi, ik hoop dat jullie ook weer meedoen!

De uitdaging:



En mijn kaartje:



En jullie weten, je hoeft niet perse dezelfde kleuren te gebruiken als het er maar op lijkt is ook goed! Groetjes en een fijne dag!




4 opmerkingen:

  1. Deze kleuren zijn een hele uitdaging, maar je hebt er echt iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, Erna!

    Mooie kaart heb je weer gemaakt!
    Binnenkort weer eens wat afspreken? Tis al weer veel te lang geleden... Hahaha!

    Hartelijke groeten, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.s., je profiel moet je nog aanpassen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee bedankt, en San, ik blijf graag jong, haha! Maar ik zal het gauw doen ok. LOL

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!