Pagina's

dinsdag 15 februari 2011

Cards & Things...

Voor vandaag staat er weer een sketch op het programma bij Cards & Things. een hele leuke weer en ik hoefde ook niet lang na te denken wat ik er mee wilde doen.
De bloemstempel en tekst zijn van Krista's eigen stempellijn, het papier en de pareltjes zijn van stampin Up. De randpons die ik gebruikt heb voor het blauwe randje is van Fiskars en de scallop circle is ook een SU pons.

Ben momenteel weer vol spanning aan het wachten op een pakketje uit Amerika met nieuwe SU spulletjes....

De sketch ziet er zo uit:


En dit is mijn kaartje:


Ik hoop dat het goed overkomt zo, mijn fototoestel is nl. een beetje kaduuk... er heeft "iemand" drinken over heen laten vallen, rara :-)) Dit is dus een scan.

Groetjes,

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!