Pagina's

zaterdag 26 februari 2011

En de laatste voorlopig... Stamping 411

Ik ben lekker op dreef vandaag, ook voor de nieuwe uitdaging van Stamping 411 heb ik nog een kaartje gemaakt. Ik heb mijn nieuwe Build a Blossom pons weer gepakt, samen met het stempelsetje dat er bij hoort. Het was wel even puzzelen naar de juiste kleurencombi, maar denk dat het gelukt is. De tekst is van het stempelsetje "Hello Again".

Dit is de sketch:



En dit is mijn kaartje:



Gebruikte kleuren: Very Vanilla, Early Espresso, Rose Red
Stamps: Build a Blossom, Hello Again
Other: Build a Blossom punch, small oval punch, Boho Blossoms punch, square lattice embossing folder, 1/8 early espresso taffeta ribbon

groetjes en een fijn weekend!

9 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje, Erna! Die bloem is prachtig.

    gr
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great job, Erna -- love the colors and the little rosette in the center of the flower! Thanks so much for playing along this week at Stamping 411! Blessings, Gretchen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the rose embellishment in the center of your gorgeous flower! Fabulous color combo too! Thanks for playing along this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty...love the rose inside the flower! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Erna! Your artwork always makes me smile! This card is so bright and cheery! I just love the way you use this set and you're makin me feel like I NEED this one! (((rubbah hugs))) GF!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the striking color combo of black, white and red!!! Thanks so much for playing along with the Stamping 411.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!