Pagina's

zondag 27 februari 2011

Gisteravond heb ik meegedaan aan Chic 'n Scratch Live, via internet/webcam deed Angie een project voor en dat kan je dan tegelijkertijd maken. Je kunt ook chatten met haar en met alle deelnemers (uit de hele wereld) die meedoen. Het was voor mij de eerste keer maar ik vond het erg leuk! Hoewel tegen het eind mijn chat-scherm er steeds uitvloog, maarja. Ik heb het boekje zonet afgemaakt. Het is een scrap-boekje. Binnenin zitten 6 pagina's waar je foto's in kunt gaan plakken. Ik volg Angie al een hele tijd en vind de dingen die zij maakt altijd erg leuk. Ga eens kijken op haar blog, ze heeft ook heel veel video's er op staan.

Dit is de voorkant van mijn boekje geworden:



Groetjes en een fijnde dag nog!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!