Pagina's

dinsdag 1 februari 2011

stamping 411

Nou, mijn Mojo is momenteel ver te zoeken.... ik wil wel freubelen maar er komt weinig uit m'n vingers.... komende donderdag gaan vrienden van ons trouwen en ik heb me er toe gezet daar nu een kaartje voor te maken. Ik heb de sketch van Stamping 411 gebruikt, dan doe ik daar ook weer eens aan mee... Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

De sketch:



En mijn kaartje:



deze kleine hartjes stempel past precies in de small heart punch!



Stamps: I {heart} hearts, A Word for You
Paper: Whisper White, Real Red, Basic Black, two little peaces of dsp
Ïnk: Basic Black, Real Red
Other: small heart punch, heart punch, eyelet border punch, scalloped heart of hearts embosslits die

Groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Love it! Great combination of stamp sets! Thanks for playing this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks je "low-Mojo-level", vind ik het een hele mooie kaart!
    Echt passend voor een trouwdag!
    Mocht je inspiratie nodig hebben, misschien is een keer een avondje met Joke en mij freubelen een goed idee? :-D

    Lieve groet,Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!!! Great design with the stamps...almost animal like. Great Card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love that you made your own dsp with the hearts! Fabulous valentine!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love how you made your "designer paper"! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. There's lots of love on this card. Wonderful valentine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is so pretty! i love the way you made the background!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!