Pagina's

dinsdag 8 maart 2011

Cards & Things challenge nr. 69

Vandaag staat er een kleurenuitdaging voor je klaar op het blog van Cards & Things Challenges.
Een hele mooie vind ik zelf! Ik heb dit kaartje gemaakt, met op de achtergrond certain celery dsp wat ik door de Big Shot gehaald heb. Daarna heb ik met een sponsje old olive inkt er over heen gesponst. Een randje en een ster met knoopje erbij, een tekstje van Elzybell en de bloemetjes zijn van SU, de blaadjes ingekleurd met markers. Fijne dag en geniet van de zon!

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Ja, gave kleurencombi he! Jij hebt er ook wel een heeeeeeeeeeel gaaf kaartje mee gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, die stempel van dat postje en plant is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!