Pagina's

dinsdag 29 maart 2011

Cards & Things challenge nr. 72

Deze week hebben we een kleurenuitdaging! Een echte uitdaging voor mij want ik houd eigenlijk helemaal niet van Sahara Sand.... Maar ik vind dat ik het toch aardig opgelost heb zo :-))
Met een ponsje uit de Itty bitty shapes Punch Pack heb ik in elke kleur een "kruisje" geponst.
Die op het vierkantje geplakt. Een achtergrondstempeld op het grote witte vierkant. Tekstje en randjes sponsen en klaar. Het vierkantje en de scallop vierkant daaronder heb ik met nestabillities gedaan.

This week we have a colour challenge at Cards & Things! A real challenge for me because in fact I don't like Sahara Sand…. But I found a way to use that color : -)) With a punch from the Itty bitty shapes Punch Pack I have made the tiny little things in each colour of the challenge. For the squares I used the nestabillities normal and scallop. The sentiment is from "Short & Sweet", I love that set!

De uitdaging:



En mijn kaartje:



De foto is niet superscherp, maar de donkere kleur is dus night of navy.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Mooi bedacht, Erna! En zo is Sahara Sand nog wel te "verhapstukken", vind ik!

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!