Pagina's

dinsdag 22 maart 2011

Cards & Things en CQC challenge!

Hoi allemaal!

Het is weer dinsdag, dat betekent een nieuwe uitdaging op het blog van Cards & Things Challenges.
Afgelopen week had ook de CQC weer een supergave kleurenuitdaging! Helaas had ik niet eerder tijd om daar iets mee te doen, dus ik ben te laat voor het blog van CQC maar ik heb de kleuren gebruikt voor mijn kaartje van C&T. Het is deze week een sketch. De vierkantjes heb ik door de Big Shot gehaald met een Cuttlebug embossingfolder. De cirkels heb ik met de nestabilities gemaakt. De vlindertjes komen van de vlinder embosslit van SU.

It is Tuesday again, which means a new challenge at the Cards & Things Challenge Blog! Last week the CQC blog had a beautiful colour challenge! Unfortunately I did not have enough time earlier to participate in the blogchallenge so I am to late for the blog of CQC. But I have used the colours for my card of C& T. It is a sketch these week. The squares are embossed with a Cuttlebug embossingfolder. I have made the circles with nestabilities. Butterlies are made with the butterfly embosslit of SU.

De sketch:



De kleurenuitdaging:



En mijn kaartje:



Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie kaart weer Erna!
    Erg mooie kleurencombi ook.
    En die vlinder maakt het helemaal af...
    (ik heb die vlinderstans nu ook... *big smile*!)

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!