Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

CQC challenge #74

Ik zag op de site van Krystal de nieuwe uitdaging van de CQC voor deze week. En ik heb mijn kaartje vast gemaakt, alhoewel de uitdaging nog niet op het blog van CQC zelf staat.
Ik moet zeggen dat ik heel blij ben met het stempelsetje Just Believe, je kunt er zulke gave dingen mee maken! Ik heb het ook gebruikt bij deze kaart. Met markers heb ik de stempel ingekleurd (gelukkig had ik nog een "bordering blue" marker, want die kleur zit niet meer in de huidige kleuren van SU). Het lintje en de gesponste randjes zijn met early esspresso gedaan. De woorden "for you" komen van het setje Fabulous Phrases.

Dit is de uitdaging:



En dit mijn kaartje:



Groetjes,


10 opmerkingen:

  1. Beautiful card, Erna! Thanks for playing the ColourQ challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this card. I just received this set, so off to play with your inspiration.
    www.cleverandcute.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awesome use of the colors this week Erna! Thanks for playing at the ColourQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful! I love the aged effect around the edges:) Thanks for playing at CQC this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so sweet - thanks for playing along with us at ColorQ!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow - fabulous work Erna. Thanks for joining us.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You did a beautiful job with these colors, Erna! I love the distressed edges. Thanks for joining us at the ColourQ!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!