Pagina's

dinsdag 1 maart 2011

dinsdag, dat betekent Cards & Things!

Goedemorgen iedereen!

Deze week heeft Cards & Things een kleurenuitdaging voor je. Ik vond hem best lastig! Maar het is me toch gelukt om iets te maken. Het geponste randje heb ik laatst gemaakt toen ik bij Sandra was, dus die pons heb ik zelf niet. De blauwe ondergrond heb ik geƩmbost met de very vintage embossingfolder van SU.
Ik hoop dat jullie ook weer mee doen! En jullie weten dat je niet exact dezelfde kleuren hoeft te gebruiken als je die niet hebt he, je mag ook kleuren gebruiken die er op lijken. En ga even kijken op het blog naar wat de rest van het team gemaakt heeft!

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, zeg!

    Leuk dat ik ook een soort van bijdrage aan deze kaart geleverd hebt, hahaha!
    (Tis trouwens een pons van Martha Stewart, dit ter info.)
    ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel mooi, eens kijken of ik die kleuren ook kan vinden, ik vind het een mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!