Pagina's

maandag 28 maart 2011

SSSC 110

ik heb ook maar weer eens een poging gedaan om met dit nieuwe design papier iets te maken. Ik vind het papier prachtig, maar als ik het in een kaartje moet verwerken dan lukt dat op één of andere manier niet... Toch heb ik nu dit kaartje gemaakt en daar ben ik dan wel weer tevreden over gelukkig. Ik heb de sketch van Sweet Sunday Sketch Challenge gebruikt. De lichte vlinder heb ik met de butterfly embosslits gedaan en gesponst met always artichoke inkt. De roze vlinder daaronder heb ik gemaakt met de butterfly die van SU.

De sketch:



En mijn kaartje:



Stamps: On your birthday
Paper: Always Artichoke, Rose Red, Very Vanilla, Springtime Vintage DSP
Ink: Rose Red, Always Artichoke
Other: Butterfly embosslits, Beautiful Butterflies Bigz die, rose red brads

Have a great day!!

2 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi weer, Erna!
    Mooie kleurencombi!

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel moooi Erna!
    Ik heb dat met dat elegant soiree papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!