Pagina's

donderdag 3 maart 2011

Stampin Royalty #61

Het is al weer een tijd geleden dat ik mee deed met een challenge op het blog van Stampin Royalty.
Deze week staat er een kleurenuitdaging op het blog en ik vond het echt een uitdaging. Ik heb er zelf nog een kleur bijgedaan, very vanilla, omdat ik Sahara Sand eigenlijk een hele saaie kleur vind.
Ik heb Sahara Sand wel gebruikt: ik heb er de randjes van very vanilla mee gesponsd!

I used Sahara Sand: I sponged the very vanilla with it! The base card is Wald Wasabi, the layers and ink from the sentiment are garden green, for the flower I used garden green and wild wasabi markers. The background stamp is also in garden green.

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Oh, wat mooi zo in alleen groentinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty. Your faux stitching is such a nice detail. Thanks for joining us at Stampin Royalty this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Erna! I love this, it is absolutely GORGEOUS! Thanks for playing with us at Stampin' Royalty this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just gorgeous! so beautiful! Thanks for playing this weeks Stampin Royalty Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, I need to dig out that stamp set. GREAT card. Thanks for playing with us this week at Stampin' Royalty.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze had ik ff gemist, maar hij is prachtig!
    En dat zeg ik, die totaal niet van groen houd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi mama leuke site!
    groetjes sharon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!