Pagina's

woensdag 16 maart 2011

stamping 411

Soms ben je bezig met een kaartje maar dan wil het niet worden zoals je in je hoofd had.... Dat had ik dus met dit kaartje. Wat ik in m'n hoofd had voor de drie rondjes was echt niet mooi. Maar ja, wat dan... Alles laten liggen (dat kan gelukkig als je een hobbykamer hebt) en vanmiddag nog eens voor gaan zitten. Alle stempelsetjes eens langs... en ineens kreeg ik dit idee. En het werd nog wat ook, al zeg ik het zelf :-)) Bedankt voor het kijken en tegelijk wil ik jullie bedanken voor de berichtjes die jullie achterlaten op mijn blog! Ik waardeer dat zeer en vind het erg leuk om te lezen!

Sometimes you are working on a card but then it doesn't turned out very well.... That was my problem with this card. I left my craftroom for a copple of days and this afternoon I tried again. I got a new idea and it became still what I wanted.
Thanks for looking and I'd like to thank you all for the nice comments on my blog! I appreciate that very much!!


De sketch:



Mijn kaartje:



Groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Het is een hartstikke leuk kaartje geworden! Soms moet je de boel de boel laten en dan komt het idee vanzelf. Bij mij gebeurd dat meestal als ik 's avonds in bed lig. :-)

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super geworden.

    Groetjes Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so soft & pretty! I love the colors and the special little elements you added, like the tiny butterfly and corduroy button!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice work, Erna!
    Heel er mooi!

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So glad you went back to work on this wonderful card!! Love it!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So pretty Erna. I know what you mean when sometimes it just doesn't work. this one is fabulous!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!