Pagina's

zondag 27 maart 2011

Stamping 411

Afgelopen week is een collega van mij bevallen van een jongen. Ik heb een kaartje voor haar gemaakt en heb hiervoor de sketch van Stamping 411 gebruikt. Leuke sketch!
De kleuren die ik gebruikt heb zijn Bashful Blue en Marina Mist. De stempels die ik gebruikt heb zijn uit het setje Short & Sweet en het Jumbo Wheel "Baby Tees". Nog wat kleine dingetjes om het geheel af te maken zoals het lintje en de pareltjes.

Last week a colleague of me gave birth to a babyboy. I have made this card for her and used the sketch of Stamping 411. Nice sketch! The colours which I have used are Bashful Blue and Marina Mist. The stamps are from Short & Sweet and the jumbo Wheel " Baby Tees". Also Marina Mist ribbon and a Bashful Blue button and some pearls are finishing this card.

De sketch:



Mijn kaartje:



Have a great day!

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! Ik mag vast je jumbowheel wel eens lenen... ;-)

    Groetjes, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhhhhhh! This is so darn pretty! I really love what you did here! I feel a case coming on!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow this is so sweet, love the embossing, perfect little onesies & the button too! Great job with the sketch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous! I love the embossed border.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhhhhh super leuk/lief/schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute! I love the baby T's! Great job with the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!