Pagina's

maandag 11 april 2011

Ben lekker bezig...

Ik ben lekker bezig de afgelopen dagen!! Komt vast omdat ik nieuwe spulletjes binnengekregen heb! Al heb ik voor dit kaartje niks nieuws gebruikt :-)) Het idee van de gestempelde diertjes heb ik ook niet van mezelf, er staat een dergelijk voorbeeldkaartje in de grote catalogus van SU. Maar ik heb het idee gebruikt voor deze kaart die ik gemaakt heb met de sketch van Sweet Sunday Sketch Challenge. Erg leuk!! Het kaartje is voor vrienden van ons die in verwachting zijn.

De sketch:



Mijn kaartje:



Stamps: Fox and Friends, Short & Sweet
Paper: Early Esspresso, Crumb Cake, Blushing Bride
Ink: Early Esspresso, Crumb Cake, Blushing Bride
Other: Blushing Bride Ribbon, Crumb Cake corduroy button

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart, Erna! Erg mooi.
    Ben trouwens wel nieuwsgierig naar wat jij besteld hebt, wil je me misschien een lijstje mailen? :-D

    Lieve groet, San

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!