Pagina's

dinsdag 19 april 2011

C&T #75

Deze week weer een kleurenuitdaging bij Cards & Things! Met dezelfde stempelset en pons als het kaartje van gisteren deze bloem gemaakt. Eerst met Bashful Blue gestempeld, daaroverheen met Rose Red. De blokjes achtergrond en de tekststempel heb ik afgelopen zaterdag op de beurs in Zeist gekocht. Doen jullie ook weer mee deze week?

De uitdaging:



Mijn kaartje:



Onderin heb ik pareltjes geplakt. De blaadjes zijn gemaakt met de Little Leaves Die van SU. De tekst is van Hero Arts.

Fijne dag!!

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Erna! Echt supermooi!
    Leuke kleurencombi ook.
    En ik hoor zoveel leuke berichten over Zeist, dat ik er volgend jaar ook bij wil zijn, hahaha!

    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, Erna!
    Bedankt voor de lieve woordjes op mijn blog. We houden vol hoor! Het mooie weer helpt er erg bij! :-)

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GE-WEL-DIG! Met andere woorden.. ik vind hem errug gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart Erna!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!