Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Cards & Things challenge nr. 73

Ik was deze week te laat om hem op tijd klaar te hebben voor het blog van Cards & Things, maar gelukkig staan er nog meer prachtige voorbeelden van de andere teamleden op het blog! Ik zou zeggen, ga eens kijken daar! Er is deze week een sketch voor je en ik heb een oude stempelset uit de kast gepakt (Inspired by Nature, nog steeds te bestellen), een set die mooi blijft vind ik zelf.

De sketch is ook niet moeilijk zodat ik jullie zou willen uitdagen om lekker mee te doen deze week!!

Dit is de sketch:



En dit mijn kaartje:



Kleuren die ik gebruikt heb zijn: Pear Pizzazz, Garden Green, Rich Razzleberry, Blushing Bride en Whisper White.

Groetjes,

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!